Galló Gergely: Kommentek a végtelennek

11 dec

Kép

Én azt álmodtam, hogy álom vagyok, látok és hallok, sziveken keresztül, néma énekeket – Révész Béla, Néma énekek

 

Tanítónő vagyok
Szaxiszexit oktatok
Számom megtalálod ha akarsz
Lenn a kéztörlő alatt ismeretlen szerző

…Egész éjjel fönt leszel?

Talán. Holnapra el kell olvasnom a könyvet. Már nincs sok hátra.

Mennyi?

Nyolcvan oldal, vagy még kevesebb

Nyolcvan!!!! Kevés? Nekem az egy heti adagom lenne 🙂

…Megyek

Jaja, én is

Megyek, holnap korán kelek

Videót megnézted?

Még nem, de már megyek (útban az ágy felé 🙂 )

Nézd meg a videót

Megyek, holnap az irodában

Nézd meg beszarsz rajta, holnap kikérdezem ám! 🙂

Oké, de most megyek…

Nézd meg a videót, kötelező!

…Én még anno a békéscsabai kultúrházban láttam szovjet filmnapokon. Nincs meg valakinek véletlenül? Jelenleg Svájcban élek, fizetek is érte ha kell, állom a postaköltséget, meg a kiszállítást is.

…Nem akar velem valaki Kantról vitatkozni? Nem tudok aludni…

…Legutóbbi podcastet hallgatom… kínomban

Márciusit hallgasd!

Nem rossz, de a júliusit nem übereli 🙂

Tizenegy április messze a legjobb!

Nosztalgia

…Életem legrosszabb napján túl… egyszerre hagyott el a pasim és árult el az a személy, akit a legjobb barátnőmnek hittem, és ennek tetejében még a táncóráról is elkéstem… és már úgy éreztem nincs remény… mindennek vége… hogy nem élek… és akkor jött Coelho: „Nem tudom, meddig tarthat ez az álom, de elhatározom, hogy minden pillanatát úgy fogom megélni, mintha az lenne az utolsó.” Mijen igaza van…

…Közhelyes!

SzánalmaS!

Ez a cikk egyszerűen felháborító és rasszista!

Egyszerűen gyalázatos amit ez a Loki nevezetű „megmondóember” összehazudik!!!

…Sziasztok! Érdeklődnék mi a #@&%ért nem jön új podcast?!!!! Mer itt nem írnak semmit és széthallgattam az összest. Elvonási tüneteim vannak!!!!

Négy nap

Csak ennyit akartam… megtaláltok valamejik öngyilkos rovatban 2LONG2W84…

Én is a régiken vegetálok… annyira már nem bejövős, de tizenkettő május 7:38:12 – 9:18:03… EPIC…

Nyolc órája podcasten, bevettem két tabit, tekertem egy cigit, kinn állok az erkélyen és Szent Péter lejön h átadja a kulcsot Becks formájában, most sörözök és a nyárra gondolok.

Lehetne nyár, lehetne SOUND!

Nxt endlesz…

…Szerinted mi lesz idén a Brooklynnal?

A Truth kezét törte, D-Will még mindig sérült, AK-47 szintén, Kidd egy pöcs, KG megöregedett. Johnson elkezdhetné dobálni a buzzereket, de szerintem azzal sem mennének sokra. Olyan rájátszás 6-8, ha visszajönnek a sérültek és kirúgják Kiddet. Ezen a keleten mondjuk ez az elvárható minimum. Mielőbb térj vissza Davies!!! Hajrá Pelicans!!!

Szerintem is. Hajrá Phoenix!!!

…Érdekes, mi Al?

Érdekes, Max. De mit is mondtál?

Azt, hogy érdekes

Előtte mit mondtál, Max?

Hogy ezek itten nagyokosnak hiszik magukat

Sok nagyokos itten, ja!

Felveti őket az ész, mi Al? Hát nem felveti?

De, felveti Max, határozottan felveti

…Mi a kedvenc darabolós horrorod?

Fűrész

Melyik?

Mindegyik

…Alig használt jó állapotban lévő benzines láncfűrész eladó. Elérhetőségemet itt találod. Sürgős lenne!!!

XD XD Bőrpofa kedveli ezt XD XD

…Te mit hoztál ki David Lynch Radírfej című alkotásából?

…Még mindig hallgatom 🙂 Előbb volt egy isten rész. Ez azt juttatja eszembe h tavaly Soundon harminchat óra ébrenlét után lemegyek a partra egy Heinekenel és flashelek a napfelkeltére… vagy ez idén volt?

Napszemüveg azér rajtad volt 🙂

Természetesen 🙂

Epic

…Na mi van a képeen? 🙂

Egy háromfejű kutya

Frodót körülmetélik

Nem gyerekek az én vagyok a tizedik vodkám után

…Nem úgy volt, hogy alszol?

De

Mégis fenn vagy!

Fekszem az ágyban és a telefont buzerálom

Szóval nem alszol

Nem

Videót láttad?

Nem. Alszom

Nézd meg! Holnap kikérdezem az irodában…

Most nem, Bori felébred

Naaaaaaa, pls…

Jó melyik az?

Macskás 🙂

Nézem

No? Nem állat?!!!!

Nem rossz…

Fél percnél milyen feje van!!!!… Van egy másik is… belinkeltem

Már alszom

…Ezek kik voltak?

Nem tudom. Valami Ole Andersont kerestek. Franc tudja.

Hol tartottunk?

Knicks meccsnél… Anthony beleállt egy hármasba azt bődületes homály lett belőle.

Melyik meccset nézed?

Négy stream van előttem… melyiket nézzem?

…Kantról valaki?

…Nem tudok aludni, ezért írtam… Merengek a magatehetetlenség üres félhomályában… A falra haloványkék holdárnyék vetül, rossz érzés fog el, az unalom… Átlátok magamon, mert láthatatlan vagyok, szorongok pont, pont, pont

Szép gondolatok. Mi van veled, ittál?

Nem

Hát akkor?

Bevettem két Xanaxot

…Két óra van és még mindig vitatkozunk… én csak azt akarom megértetni veled, hogy szerintem Tony Stark jobb mint Bruce Wayne. Ennyi… OK mindkettő technikafüggő meg minden, de Stark nagyobb szimbiózisban van a ruhájával, mint a Batman… és jobb a humora is… és a háttérsztorija is jobb. RDJ nagyon jól eltalálta a karaktert… szerintem jobb színész is mint Bale.

Hozzászólás törölve

Mien szimbózisról beszélsz????!!!! Meg mi az h jobb a háttérsztori??!! Te meik filmet nézted???? BW a legkidolgozottabb szuperhős EVER. Meg Bruce azér nem annyira vicces mer ott fontosabb a társadalomi mondanivaló. Bale meg szerintem ezerszer jobb színész mint Robert Downey. Elég megnézni hány Oscáruk van… CB: 1, RDJ: 0

…Kantról akartok vitatkozni?

Nem, nem akarunk mi Kantról vitatkozni, igaz Al?

Nem egyáltalán nem akarunk belekeveredni ilyen okoskodásba

Mi az a Kant egyáltalán, te tudod ezt Al?

Nem tudom, Max, de a nagyokos biztos tudja

Hát igen, van egy olyan gyanúm, hogy tudja a nagyokos, de mi nem vagyunk kíváncsiak az okoskodására

De nem ám!

Akkor mi ez itt?

Azt akarja tudni mi ez itt, hallod Al?

Hallottam Max, azt akarja tudni Mr. Kant nagyokos, hogy mi ez itt

Elmondom mi ez itt Mr. Kant, mi egy Ole Anderson nevű svédet keresünk

Azt ám, jól mondja!

Róla nem tudok semmit. Miért nem próbálkoztok inkább egy Hemingway rajongói oldalon?

…Andersen’s Dead. Svéd zenekar. Azt mondanád, hogy valami metál cucc, de nem az, stílusilag hardcore punk, Dead Kennedys és Hüsker Dü között, szövegileg a gótra hajaz, vámpírokról, ghoulokról meg mindenféle mitológiai lényekről énekelnek… egy számuk mondjuk pont a jelenések könyvéről szólt…

Fasza 🙂 Jó volt?

Koncertre nem nagyon emlékszem… csajommal voltam és be voltam baszva

…Minap jövök fel Pestre a koliba, és a vonat klotyójában a kövi feliratot látom:

„Tanítónő vagyok
Szaxiszexit oktatok
Számom megtalálod ha akarsz
Lenn a kéztörlő alatt”

Megnéztem és nem volt szám a kéztörlő alatt… 🙂 Szerintetek?

…Gyönyörű fohász volt a lélek mélységeiből! Különösen ez a rész tetszett:
„A Szent Korona fényesen ragyog
Nézik, nézik a csillagok.”
Akár József Attila is írhatta volna.

…Micsináltál az elmúlt nyolc órában?

Benyomtam a májusi válogatást, mászkáltam a lakásban, GTAztam, söröztem… aztán átjön a haverom, GTAzunk, dumálunk az erkélyen, mászkálunk, sörözünk, tekerek egy cigit… aztán átjön a barátnője, hármasban GTAzunk, mászkálunk a lakásban, cigizunk, lazulunk, kiélvezem a szabadnapot… aztán Fifázok haverral, sörözünk, lazulunk… aztán kimegyek az erkélyre, haverom és a barátnője bent nézi a Trónok harcát, és valaki a semmiből a kezembe nyom egy üveg Beckset… ennyi történt… nem tudok aludni.

…„Jött két ember a messzi nyugatról és kísértetet csinált belőle.” Így végződik a regény. Csak sikerült befejezni így fél háromra.

Ez a vége? Van benne valami tanulság?

Még nem tudom. Most megyek lefekszem. Lehet reggelre tudni fogom. Azért érdemes volt fönnmaradni. Nem volt rossz könyv. Szia!

🙂 éjszakát!

3 hozzászólás to “Galló Gergely: Kommentek a végtelennek”

  1. Makrélabéla december 12, 2013 - 10:00 #

    Makrélabéla kedveli ezt (Y)

    Egyébiránt nem vagyok fent facebookon és sehol másutt, de eszembe juttatta a régi msn-es korszakomat 🙂 Mennyi jelentéktelen, értelmetlen baromságokat írogattunk egymásnak. Akkor nem tűnt olyan bénának mint most. 🙂

    Kösz a nosztalgiát!

  2. G2x december 12, 2013 - 11:52 #

    Szívesen 🙂

  3. Dominika december 12, 2013 - 19:45 #

    Hehe 🙂 Lehetett volna benne még több hejesírási hiba. Meg idézet Fejős Évától!!!4négy!! Jó volt. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

