Ordassy Károly: Mért nincs helyem a Pokolban?

7 Már

dublini1
Szerettem: éltem;
Vigaszt keresve
Ember-keservre
Gyarlón.
Remélve értelmet és szépet
E földi tarlón.

Ami tegnap voltam: ma por:
Egy nyeletnyi bor,
Falatnyi kenyér,
Az arcod simító tenyér…
Ami tegnap voltam: ma por.

Elhull az élet.

S most elfödnek súlyos görönggyel,
Arcon legördülő könnyel,
Fehér nyakon fekete gyönggyel:
Halálom ünnepén.

És kitörlik
Az adójegyzékből nevemet.
És a buszon
Örökre átadom helyemet.

Egész életem – az elmúlott:
Belefér hitvesem gömbölyű könnyébe…
De az életem – a megváltott:
Belé van vésve az Élet Könyvébe!

 

 

2014. február 26.


 

 

Oszd meg velünk véleményedet hozzászólásban!
Ha tetszett, amit olvastál, kövess minket facebookon!
https://www.facebook.com/pages/Krisztina77/179499498916238?fref=ts

Vélemény, hozzászólás?

