Sereg Melinda: A Szabadság tava

14 ápr

 

jezus-megmossa-tanitvanyai-labat

Jézus megmossa tanítványai lábát



A Szabadság tava

Ma éjjel elmegyek a Szabadság tavához. Meztelenre vetkőzöm; sötét van, nem lát senki. Azt akarom, hogy a tó fekete csöppjei beborítsák a testemet.

Reggel még színesen járt-kelt a világ, s én virágokat becéztem a réten. Egy fűszál éle megvágta a kezem. Piszkos ujjammal nem akartam letörölni a vért, inkább hagytam megszáradni. Estére olyan sötét lett, mint most a Szabadság tava.

Háton lebegve úszom a víz színén. A hegyek csendben ülnek körülöttem, s az ég glóriát fon fejükre a Tejútból. Nézzük egymást. Már tiszta vagyok – bizonygatom nekik, s ők ölükbe vonják a tavat, vele engemet. A táj fölött, mint Isten dicsősége, a Hajnalcsillag fénye ragyog.



mountain-lake-photo-11d09

 



Oszd meg velünk véleményedet hozzászólásban!
Ha tetszett amit olvastál, kövess minket facebookon!
https://www.facebook.com/pages/Krisztina77/179499498916238?fref=ts

 

Egy hozzászólás to “Sereg Melinda: A Szabadság tava”

Vélemény, hozzászólás?

