Sereg Melinda: Betegség

17 ápr

dr105sm (1)



                                         Beteg vagyok; de felnőtt.
                                               Ki hoz teát az ágyhoz?

Beteg vagyok. Fejem nehéz,
hasítja szerteszét
az élet, éget édesem szava,
amit heves vitával ültetett belém.
Már nincs itt ő, csak képzelem.
Bennem reszketve nő a láz,
pillám közül szemem fehérje les.
Üres, fehér terembe lépek én,
mögöttem lomha ajtaja
csapódik és visszhangja zeng.
Márványkövén ki lép felém
magány-világomnak?
Egy olvasóm lehet.
Nem tudhatom:
Ölelni vágy vagy ölni jő?
Gyógyíts meg engem, Olvasó!
Beteg világban élsz te is;
érts hát meg és törődj velem!


Egy hozzászólás to “Sereg Melinda: Betegség”

  1. Sereg Melinda április 17, 2014 - 14:31 #

    A kép forrása: http://www.kidseep.com/2008/10/page/9/

Vélemény, hozzászólás?

