Sereg Melinda: Vallomás

29 ápr

Kép

Ki őrzi titkomat,
kinek beszélhetek?
Ki az, ki hordaná
sajátjaként a bűnt,
mint árva gyermeket?

Jobb ember nem vagyok
ugyan tinálatok,
de rosszabb sem talán:
mindannyiunk fölött
a végitélet áll.

Kezébe bújt kezét
a lánynak óvja Ő –
bár lennék én e lány!
Lelkem zizeg, zenél
féltőn, ha látja őt.

Párom tudhatja-e?
Sebbel törődöm-e?
Szerethetem még őt?
Szerethetek… kettőt?
A vád, ha ér, jogos:

A vád: kegyetlenség.
Szerelmes árulás,
nem is tagadhatom.
Mentségül csönd leszek –
barát a némaság.

Ki őrzi titkomat?
Kinek beszélhetek?
Majd elfelejti toll,
papír, s az olvasó!
És elfelejtem én.

 



A kép forrása:
http://lunalialife.wordpress.com/category/art/jack-vettriano/

Vélemény, hozzászólás?

