Sereg Melinda: Az én bűnöm

1 Júl

en_bunom


 

Mulattam éppen
amikor ketten
hoztak nekem tálcán
egy-egy kristálypoharat.

Megtöltöttem őket szerelemmel
felváltva kortyoltam belőlük
s mulattunk tovább.

Tánc közben véletlenül
mindkettő összetört.

 

2013. szeptember 23.

2 hozzászólás to “Sereg Melinda: Az én bűnöm”

  1. Névtelen július 2, 2014 - 10:09 #

    És akkor jött egy Sámán,
    És összeragassztotta
    És azóta két fiúval járok sorba,
    Egyik a balban másik a jobban.

    Sosem éreztem magam, hogy
    Ilyen jó van…

Vélemény, hozzászólás?

